مقالات

خرید دزدگیر ماشین

خرید دزدگیر ماشین

همان گونه که محافظت از خانه مهم است، لازم است که از خودروی خود نیز به خوبی محافظت کرد. با خرید دزدگیر ماشین می‌توان جلوی سرقت ماشین و وسایل جانبی آن را گرفت. در این مقاله می‌خواهیم شما را با خرید بهترین دزدگیر ماشین بیشتر آشنا کنیم.

خرید دزدگیر ماشین

محافظت از وسیله نقلیه و وسایل جانبی یکی از دلایلی است که باید خرید دزدگیر ماشین را جدی بگیرید. با خرید دزدگیر خوب می‌توان می‌توانید شرایطی ایجاد کنید که با خیال راحت از خودروی خود استفاده کنید. همچنین دزدگیر خوب سرقت اتومبیل را سخت‌تر می‌کند. با کمک ریموت دزدگیر ماشین می‌توان زنگ هشدار را قطع یا وصل کرد. همچنین می‌توان با استفاده از آن می‌توان درب‌های خودرو را باز و بسته نمود. برخی ریموت ها دارای این قابلیت هستند که با کمک آن‌ها می‌توان صندوق عقب را نیز باز کرد.

امروزه دزدگیرهای مدرن ماشین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با کمک آن‌ها شما می‌توانید از تلفن هوشمند خود برای نظارت روی امنیت خودرو و کنترل کردن آن استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید دزدگیر ماشین

 

نکات مهم برای خرید دزدگیر ماشین

 

چراغ چشمک زنی که دزدگیر ماشین دارد، نخستین چیزی است که توجه سارقان را هنگام نزدیک شدن به خودرو جلب می‌کند. بنابراین این مورد باعث می‌شود تا خیلی زود سارقان به دنبال ماشین دیگری بروند. ولی ممکن است برخی از سارقین تلاش کنند تا از طریق دستکاری ماشین آن را سرقت کنند. در این هنگام با آژیر دزدگیر روبرو می‌شوند. پس لازم است پیش از خرید دزدگیر خودرو با برخی نکات مهم در زمینه خرید این وسیله آشنا شد.

 سنسور‌ها و هشدارهای دزدگیر

آژیر زدن در زمان فعال شدن سنسورها یکی از کارهایی است که دزدگیر ماشین لازم است انجام دهد. پس در زمان خرید دزدگیر خودرو بهتر است دزدگیرهایی را انتخاب نمایید که در زمان شکسته شدن شیشه ماشین و یا ضربه دیدن آن‌ها آژیر به صدا درآمده و یا برای ریموت و تلفن همراه هشدارهایی بفرستد. دزدگیرهایی که دارای صدای آژیر بالاتر از ۱۰۰ دسی بل هستند و قابلیت‌های بیشتری دارند، بهترین گزینه برای خودروی شما خواهند بود.

دزدگیرهای رمزدار

ممکن است برخی از سارقین هنگامی که می‌خواهند به خودرو وارد شوند، از اهرم و وسایل دیگر استفاده کنند. برخی دیگر بدون استفاده از اهرم و بدون دخالت دست اقدام به سرقت خودرو می‌کنند. تعدادی از ریموت های دزدگیر دارای ویژگی هستند که می‌توان آن‌ها را رمزگذاری کرد و از این طریق جلوی هک کردن ریموت دزدگیر توسط سارقان گرفته می‌شود.

سهولت نصب دزدگیر

از نکات دیگری که در زمان خرید دزدگیر ماشین لازم است به آن دقت کرد، سهولت نصب دزدگیر و راه اندازی کردن آن می‌باشد. سیستم هشدار اتومبیل دارای سیم‌های زیادی است که با سیم‌های برقی اتومبیل درگیر می‌شود و ممکن است در برخی مواقع نصب این سیستم‌ها کار دشواری باشد. پس فقط افراد متخصص در این زمینه می‌توانند دزدگیر مربوطه را نصب کنند. اما در صورتی که شما می‌خواهید هزینه‌های خود را برای نصب دزدگیر بر روی ماشینتان کمتر کنید، در زمان خرید دزدگیر خودرو می‌توانید دزدگیری را انتخاب کنید که نصب آن در مقایسه با دیگر دزدگیرها ساده‌تر باشد.

همچنین بخوانید: سنسور خودرو و انواع آن

ویژگی‌های ضد سرقت دزدگیر

در زمان خرید دزدگیر خودرو باید به ویژگی‌های ضد سرقت آن دقت کنید. در واقع ویژگی‌های ضد سرقت شامل گروهی از ویژگی‌ها می‌باشند که موجب کمتر شدن امکان سرقت ماشین می‌شوند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ردیاب و دکمه‌ای که برای خاموش شدن خودکار ماشین و آژیرهایی که دارای صدای بلند هستند، اشاره کرد که موجب می‌شوند سارق ماشین را رها کند. ممکن است تصور کنید که این ویژگی‌ها کاربرد زیادی ندارند یا ممکن است کمک چندان زیادی به شما نکنند. ولی این ویژگی‌ها سارقان را در دزدی خودرو ناموفق گذاشته‌اند. بنابراین در زمان خرید دزدگیر ماشین باید به این موارد دقت زیاد داشته باشید.

خرید دزدگیر ماشین با قابلیت اتصال دزدگیر به تلفن هوشمند

 

خرید دزدگیر ماشین با قابلیت اتصال دزدگیر به تلفن هوشمند

 

در برخی از دزدگیرها ها قابلیت اتصال به تلفن هوشمند وجود دارد و شما می‌توانید با کمک گوشی خود کنترل دزدگیر را انجام دهید. برخی از شرکت‌ها برای امنیت وسایل نقلیه از تکنولوژی ابری جهت اتصال تلفن هوشمند و دزدگیر استفاده کرده‌اند. در برخی از اپلیکیشن ها نیز این قابلیت وجود دارد که بتوان از این تکنولوژی استفاده کرد. در واقع بدون استفاده کردن از ریموت یا وسایل دیگر با کمک تلفن هوشمند بتوان هشدارهای مربوطه را در نوتیفیکیشن گوشی دریافت کرد. در بیشتر این اپلیکیشن ها شرایط استفاده کردن از ردیاب فراهم شده است و از این طریق جلوی سرقت ماشین شما گرفته می‌شود.

سخن پایانی

در بازار کشور ما انواع مختلفی از دزدگیرهای اتومبیل وجود دارند. از جمله این دزدگیرها می‌توان به نوع دزدگیر ساده، دزدگیر سیم کارت خور و دزدگیرهای تصویری اشاره کرد. با توجه به امکانات و لایه‌های امنیتی که این دزدگیرها دارند، دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط خود یکی از این دزدگیرها را برای خود اتومبیلتان انتخاب کنید.

شجاع پارت تامین کننده قطعات یدکی خودرو در کمترین زمان ممکن میتواند بهترین محصولات را با نازلترین قیمت در خدمت شما عزیزان قرار دهد.

برای فروش عمده با این شماره تماس حاصل فرمایید : ۰۹۳۵۲۲۴۹۳۹۵

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *