مقالات

بهترین باتری ماشین در بازار چه برندی است؟

بهترین باتری ماشین

انتخاب و خرید بهترین باتری ماشین یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام بدهید. در حقیقت باتری تأمین‌کننده انرژی و نیروی موردنیاز برای روشن شدن خودرو است. ضمن اینکه انرژی الکتریکی موردنیاز برای خودرو را نیز تأمین می‌کند. بااین‌حال اگر قصد دارید انواع باتری موجود در بازار را بیشتر بشناسید و یا بدانید بهتری باتری کدام است می‌توانید تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

بهترین باتری ماشین و انواع باتری خودرو

 

بهترین باتری ماشین

 

اگر قصد خرید بهترین باتری ماشین هستید خوب است بدانید در حال حاضر در بازار ایران 2 نوع باتری عرضه می‌شود که به‌عنوان

  • باتری اتمی (غیر سیلد)
  • باتری اسیدی (سیلد)

شناخته می‌شوند. استفاده از این باتری‌ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند که در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

باطری اتمی غیرسیلدی

این نوع باتری، طول عمر بالایی دارد. بنابراین اگر در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنید می‌توانید این محصول را به‌عنوان بهترین باتری ماشین انتخاب کنید. از دیگر مزایای این باتری می‌توان به امکان افزودن آب در مواقع موردنیاز اشاره کرد. هرچند که غلظت آن را نمی‌توانید با هیدرومتر اندازه‌گیری کنید. ضمن اینکه نیاز به مراقبت بسیاری دارد.

باطری اسیدی یا سیلد

برای نگهداری این نوع باتری احتیاجی به مراقبت خاصی ندارید. همچنین باید گفت این نوع باتری را به این دلیل به‌عنوان بهترین باتری ماشین می‌دانند که مقاومت بالایی در مقابل دشارژ شدن دارد. البته باید مراقب باشید که به‌طور کامل دشارژ نشود چون در این صورت متریال آن خراب‌شده و خواص خود را از دست می‌دهد. ضمن اینکه در مدت‌زمان بسیار کوتاهی شارژ می‌شود. از دیگر مواردی که می‌توان درباره این نوع باتری گفت این است که ماندگاری و طول عمر آن در مقایسه با باتری اتمی بیشتر است. همچنین از دیگر مزایای این باتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • خرابی کمتر ترمینال‌ها
  • مقاومت بالا در مقابل شارژ زیاد

همچنین بخوانید: ساخت آب باطری و انواع آن

بهترین برند باتری خودرو

 

بهترین برند باتری خودرو

 

در بازار ایران انواع برندهای ایرانی و خارجی نمونه‌های مختلفی از باتری‌ها را عرضه می‌کنند. اما اگر شما قصد خرید بهترین باتری ماشین را دارید خوب است بدانید

  • بهترین برندهای داخلی باتری ماشین شامل صبا باتری، سپاهان و برنا هستند.
  • بهترین برندهای خارجی باتری نیز نمونه‌های کره‌ای و برندهای پوما، فالکون و دلکور هستند که از فروش خوبی برخوردار می‌باشند.

باتری ایرانی بهتر است یا خارجی؟

هرچند که امروزه برندهای ایرانی جزو نمونه‌های معتبر و تضمین‌شده در بازار هستند که طرفداران بسیاری دارد. اما بازهم برخی از افراد به دنبال خرید باتری خارجی هستند. بااین‌حال به جرأت می‌توان گفت محصولات خارجی نه‌تنها ازلحاظ کیفیت و کارایی چیزی از برندهای خارجی کم ندارند بلکه در جایگاهی خوبی قرارگرفته‌اند.

نکات مهم برای خرید بهترین باتری ماشین

 

خرید بهترین باتری ماشین

 

در هنگام خرید بهترین باتری ماشین لازم است به موارد مهمی در این زمینه توجه کنید. بنابراین یادتان باشد که باتری‌های اتمی ازلحاظ ایمنی و طول عمر بهترند.

  • به تاریخ تولید باتری توجه کنید.
  • باتری دارای گارانتی معتبر باشد.
  • از اصل بودن محصول مطمئن باشید.

همچنین بخوانید: باتری‌ لیتیومی و ساختار و مزایای آن

قیمت باتری خودرو چند است؟

یکی دیگر از موارد مهم برای خرید بهترین باتری ماشین، قیمت این محصول است. بااین‌حال باید گفت در قیمت خرید باتری ماشین موارد بسیاری ازجمله نوع باتری، شرکت و برند سازنده، کشور سازنده و همچنین فروشگاهی مه باتری را ازآنجا تهیه می‌کنید بستگی دارد.

سخن پایانی

خرید باتری خوب برای ماشین اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل سعی کنید این محصول را با پرس‌وجو انتخاب و خریداری کنید. همچنین در انتخاب بهترین مرکز فروش باتری خودرو نیز توجه بسیاری کنید تا محصولات تضمینی را باکیفیت بالا، به همراه ضمانت و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار بدهد.

شجاع پارت تامین کننده قطعات یدکی خودرو در کمترین زمان ممکن میتواند بهترین محصولات را با نازلترین قیمت در خدمت شما عزیزان قرار دهد.

برای فروش عمده با این شماره تماس حاصل فرمایید : ۰۹۳۵۲۲۴۹۳۹۵

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *