مقالات

پک جلوبندی AKS تبریز و خرید آن

پک جلوبندی AKS تبریز

برای خرید پک جلوبندی AKS تبریز شما می‌توانید مجموعه‌ای از قطعات جلوبندی نظیر رام، میله تعادل، میل موج گیر، سیبک، طبق کمک فنر را با بهترین طراحی و بالاترین کیفیت به دست آورید.‌ این مجموعه صنعتی اصلی ترین قطعه های مخصوص جلوبندی خودروهای داخلی و خارجی را با استفاده از دستگاه‌های اروپایی تولید می‌کند. همچنین تمامی محصولات شرکت آریا کیان سپهر دارای 24 ماه گارانتی است، از طرفی توانسته سیبک انواع خودروها را تا حد بالایی ارتقاء دهد.

پک جلوبندی AKS تبریز

پک جلوبندی AKS یکی از باکیفیت‌ترین قطعات جلوبندی خودرو است که طراح و سازنده آن شرکت آریا کیان سپهر می‌باشد. پک های جلوبندی این شرکت ملی دارای نماد کیفیت و تکنولوژی است، از این رو برای تمامی خودروهای داخلی و خارجی اعم از:

  • پژو پارس
  • سمند
  • زانتیا
  • رانا
  • پژو ۲۰۶
  • پژو ۴۰۵
  • پژو ۲۰۷
  • پراید
  • تیبا
  • ریو
  • ال ۹۰
  • تویوتا کمری
  • تویوتا کرولا و غیره

نیز کاربرد دارد. شرکت آریا کیان سپهر از سال 1385 تا هم اکنون به‌ عنوان واحد برتر صنعت و تجارت در کشور شناخته شده است. همچنین تأمین کننده سیبک ماشین‌های تولیدی شرکت ایران خودرو می‌باشد.

بهترین مارک جلوبندی خودرو

مجموعه جلوبندی یکی از اصلی ترین قسمت هر خودرویی به حساب می‌آید. این مجموعه در بخش زیرین و جلویی ماشین قرار دارد، تمامی قطعات به کار رفته در قسمت جلوبندی همگی برای حفظ تعادل خودرو به یکدیگر مرتبط هستند. بنابراین یکی از مهم‌ترین اهداف واحد صنعتی آریا کیان سپهر تولید اصلی ترین پک جلوبندی AKS تبریز می‌باشد.

بر همین اساس شرکت آریا کیان سپهر با توجه به مشخصات فنی هر کدام از خودروهای داخلی و خارجی سعی دارد محصولی را روانه بازارهای فروش نماید که ضمن داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب، دارای خدمات پس از فروش باشد. البته توجه داشته باشید برخی از قطعات جلوبندی نیز مصرفی هستند، یعنی پس از مدتی باید تعویض شوند‌، در غیر این صورت به علت عدم تعادل در سیستم فرمان و ترمز گرفتن نیز خسارات جبران‌ناپذیری به خودرو و شخص وارد خواهد شد.

پک جلوبندی AKS تبریز

همچنین بخوانید: خرید بهترین نوع کیت کلاچ

مهم‌ترین قطعات پک جلوبندی AKS تبریز

پک جلوبندی AKS تبریز شامل قطعات مختلفی می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

رام

اصلی ترین قطعه‌ای که در جلوبندی ماشین‌های مختلف به کار می‌رود رام است؛ چون تمام قطعه های دیگر بر روی رام نصب می‌شوند. این قطعه از هر دو طرف بر روی شاسی خودرو قرار می‌گیرد.

میله تعادل

این قطعه از پک جلوبندی AKS تبریز برای حفظ تعادل خودرو به کار می‌رود.

میل موج گیر

این قطعه از بخش جلوبندی، ضربه‌های وارد شده به خودرو بر اثر عبور از دست اندازها را خنثی می‌کند.

سیبک از قطعات پک جلوبندی AKS تبریز

سیبک یک قطعه مهم از پک جلوبندی AKS تبریز به حساب می‌آید که بر روی جعبه فرمان نصب می‌شود. این وسیله حرکت چپ و راست ماشین را کنترل می‌کند، همچنین عملیات فرمان خودرو را انجام می‌دهد.

طبق

قطعه مهمی که در جلوبندی خودرو با رام تماس دارد، طبق است. بنابراین قطعه های دیگری نظیر بوش طبق و یا سیبک نیز بر روی این قطعه قرار می‌گیرند.

کمک فنر در پک جلوبندی AKS تبریز

یکی دیگر از اجزای تشکیل‌دهنده پک جلوبندی آریا کیان سپهر کمک فنر لول ها و نیز قطعات دیگری مانند توپی‌های سر کمک هستند. این وسایل برای خنثی کردن ضربه‌های وارد آمده به اتاق خودرو تعبیه شده‌اند.

علائم خرابی جلوبندی

اگر خودروی شما تعادل ندارد و در زمان رانندگی سیستم فرمان گیج می‌زند و یا اینکه در زمان عبور از دست اندازها صدای تق‌تق می‌شنوید بدون شک جلوبندی ماشین شما دچار ایراد شده است‌. البته ممکن است در حالت‌های دیگری کشیدن فرمان به یک سمت علت خرابی جلوبندی خودرو باشد، هر چند که ممکن است کشش فرمان به دلیل بالانس نبودن لاستیک نیز باشد.

لاستیک سایی می‌تواند یکی دیگر از علت‌های خرابی جلوبندی به شمار آید که معمولاً در اثر ضربه خوردن خودرو چنین حالتی پیش خواهد آمد؛ ولی در نهایت با خرید بهترین پک جلوبندی می‌توانید هر مشکل ایجاد شده در قسمت جلوبندی خودروی خود را برطرف کنید.

علائم خرابی جلوبندی

سخن پایانی

چنانچه قصد خرید پک جلوبندی را دارید در ابتدا به قیمت محصول توجه کنید‌؛ چرا که میزان بودجه شما می‌تواند تنها دسته‌ای از مدل‌های مختلف را مورد انتخاب شما قرار دهد.‌ در زمان مراجعه به مراکز فروش پک جلوبندی حتماً نوع قطعه را مشخص کنید؛ چرا که در برخی مواقع کل مجموعه باید تعویض شود.

مهم‌ترین موردی که در هنگام خرید پک جلوبندی باید مورد توجه قرار بگیرد برند قطعه است. سعی کنید قبل از خرید قطعات جلوبندی حتماً بهترین برندها را از چند مکانیک پرس‌وجو کنید، هر چند که امروزه محصولات معروفی مانند پک جلوبندی AKS تبریز جزو شناخته‌ترین قطعات جلوبندی معرفی شده است. بسته بندی پک جلوبندی آریا کیان سپهر اورجینال به صورت کاملاً باکیفیت همراه با لوگوی شرکت باشد. تمامی قطعات جلوبندی تولید شده در شرکت آریا کیان سپهر دارای گارانتی و ضمانت نامه کتبی هستند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *