مقالات

بررسی نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در سال ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان شانزدهمین دوره از این نمایشگاه ها به همراه پنج کشور خارجی و تعدادی شرکت داخلی آغاز شده است. در این نمایشگاه انواع قطعات و لوازم خودرو برندهای مختلف را مشاهده می‌کنید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

در این نمایشگاه با معرفی برترین برندها، نظر شرکت کنندگان زیادی را جلب کرده است. این نمایشگاه به عنوان شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو از ۱۶ الی ۱۹ آبان ‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. تاریخ میلادی برگزاری این جشنواره از هفتم الی دهم نوامبر ۲۰۱۲ است. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از یکشنبه تا چهارشنبه به مدت ۴ روز برپا می‌باشد. برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر به این نمایشگاه مراجعه کنید.

فضای نمایشگاه قطعات خودرو

فضای نمایشگاه قطعات خودرو

همان‌طور که گفته شد برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می‌باشد. این نمایشگاه در حدود ۲۵۰ هزار متر افتتاح شده است. نمایشگاه قطعات خودرو بسیار مورد استقبال صنعتگران قرار گرفته است. مهم‌ترین زمینه فعالیت این نمایشگاه به شرح زیر می‌باشد:

  • قطعات و لوازم خودرو
  • ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی
  • طراحی مهندسی
  • مواد اولیه خودرو
  • تجهیزات جانبی خورد
  • خدمات پس از فروش
  • تعمیر خودرو
  • لوازم تزئینی خورد

کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه قطعات خودرو

برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت بزرگ از سراسر دنیا که در زمینه قطعه سازی فعال هستند آغاز شده است. در این بین از جمله مهم‌ترین این کشورها که در نمایشگاه شرکت کرده‌اند می‌توان به کشورهایی چون چین، ترکیه، هند، آلمان و ایتالیا اشاره کرد. همچنین تعداد زیادی از قطعه سازان داخلی و شرکت های بزرگ و کوچک که در این زمینه فعال هستند، در نمایشگاه لوازم خودرو شرکت می‌کنند .

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین نمایشگاه های بین المللی، نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو است که از یکشنبه مورخ ۱۶ آبان الی ۱۹ آبان در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی و همچنین وزیر صنعت معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *