مقالات

تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی

دیسک و صفحه والئو

خرید دیسک و صفحه والئو اصلی

از پرطرفدارترین لوازم یدکی والئو در ایران دیسک و صفحه است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب خواهان زیادی دارد. این صفحه به رنگ سبز است و ساخت کشور فرانسه بوده، همچنین با نام‌هایی مانند هولوگرام هرینگتون، والئو سبز و… نیز شناخته می‌شود. در این مقاله از وب سایت شجاع پارت قصد داریم در رابطه با تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی صحبت کنیم.

 

برای خرید محصولات والئو اصلی متناسب با نوع خودرو خود بر روی این بخش کلیک فرمایید.

 

 

راه‌های تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی

اولین نشانه و راه تشخیص دیسک و صفحه والئو، بسته‌بندی سبزرنگ آن است. لیبل کالا دیسک و صفحه والئو، حک شدن برند بر روی دیسک و صفحه، هولوگرام هرینگتون فرانسه از مهم‌ترین عوامل تشخیص نوع اصلی به شمار می‌روند که در ادامه با تک‌تک آن‌ها به صورت اختصاصی آشنا خواهیم شد.

 

  • بسته‌بندی دیسک و صفحه والئو اصل

ساده‌ترین راه تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی ، بسته‌بندی سبز رنگ آن است که کلمه valeo مانند یک برند بر روی آن چاپ شده ‌است. فونت این کلمه به دو صورت متفاوت بوده که یکی با فونت توخالی و دیگری با فونت توپر، اگر می‌خواهید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل فرمایید حتما باید به نوشته‌های حک شده و کیفیت و مرغوبیت آن توجه فرمائید.

 

  • لیبل کالا در والئو اصل

دومین موردی که جهت تشخیص نوع اصلی به کار می‌رود، لیبل کالا در والئو اصل است. توجه داشته‌ باشید که بر روی تمامی صفحه والئو برچسبی وجود دارد که روی آن برند  مورد نظر قرار گرفته‌ است.

 

  • هولوگرام هرینگتون

متأسفانه نمایندگی رسمی والئو در ایران نیست. در نتیجه هنگام خرید باید توجه کافی به هلوگرام هرینگتون داشته‌ باشید. بر روی همه صفحه‌های اصلی هلوگرام هرینگتون فرانسه زده ‌شده است. تضمین اصالت و اصلیت کالا از سمت واردکننده با این هلوگرام لیزری سه بعدی مشخص می‌شود. شرکت هرینگتون از قابل اطمینان‌ترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دیسک و صفحه والئو در فرانسه است. هزینه ساخت این هولوگرام بالاست و برای نصب بر روی قطعات تقلبی نیز باید هزینه زیادی صرف کرد. به صورت کلی کیفیت و مرغوبیت دیسک و صفحه هرینگتون در مقایسه با سایر صفحات بالاتر و بهتر است.

 

  • وکیوم دیسک و صفحه والئو فرانسه

تمامی نکات و نشانه‌های ذکر شده تاکنون مربوط به بسته‌بندی دیسک و صفحه والئو اصلی بود و این موضوع اهمیت بسته‌بندی و تأثیر آن روی قیمت، برند و موارد این چنینی را نشان می‌دهد. بلبرینگ والئو، دیسک و صفحه والئو توسط یک پلاستیک محکم به یکدیگر وکیوم شده‌اند و همین طور به بسته‌بندی چسبیده‌اند. در صورت باز کردن آن بسته‌بندی زخمی ‌خواهد‌ شد. لازم به ذکر است که این نوع بسته‌بندی تنها مخصوص دیسک و صفحه والئو بوده و نمی‌توان مشابه آن را جایی یافت. مهم‌ترین سیاست شرکت سازنده صفحه والئو، بسته‌بندی آن بوده که طراحی و نقشه‌های زیادی برای اجرایی شدن عملیات تشخیص اصلی از تقلبی ایفا می‌کند.

 

  • حک شدن برند والئو بر روی دیسک و صفحه

کیت کلاچ والئو اصلی دارای بلبرینگ کلاچ، صفحه و دیسک است و کد و برند والئو با رنگ سفید رنگی روی محصول قابل مشاهده‌ است. همچنین در کنار لوگوی اصلی عبارت PHC درج شده است که در تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی از اهمیت زیادی برخوردار است. روی تک تک قطعات کیت کلاچ کلمه valeo حک شده و این موضوع دلیلی بر اثبات کیفیت محصولات فرانسوی است.

 

وظایف و قطعات تشکیل دهنده دیسک و صفحه

 

خودروهایی که دیسک و صفحه والئو اصلی دارند، کدامند؟

چون دیسک والئو یک محصول فرانسوی است، بنابراین شرکت فرانسوی والئو برای تمامی خودروهای تولیدی ایران، کیت کلاچ نمی‌سازد.  والئو برای همه مدل‌های 206 دیسک و صفحه می‌سازد و به بازار عرضه می‌دارد.

 

دیسک و صفحه والئو 405

 فرانسه، کره، ترکیه خط تولید برند کیت کلاچ 405 را دارند. همچنین دیسک و صفحه والئو رانا، دیسک و صفحه والئو سمند، پژو پارس، دنا، زانتیا، C5، پژو 407، پژو 207، سورن، L90، مگان و پراید و تیبا نیز وجود دارد. البته توجه داشته باشید که برای ماشین‌هایی همچون تیبا و پراید کشور فرانسه والئو اصلی نمی‌سازد. به صورت کلی برای خرید کیت کلاچ بایستی اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید، زیرا بعضی از خودرو‌ها دیسک و صفحه متفاوت دارند و شما هنگام خرید ماشین باید تسلط کامل بر این موضوع داشته‌باشید.

 

دیسک و صفحه والئو تقلبی

 

خرید دیسک و صفحه و سایر قطعات یدکی خودرو

شما می‌توانید جهت خرید قطعات یدکی خودرو و دیسک و صفحه والیوم اصلی این مراکز مراجعه کرده تا طعم اطمینان و مرغوبیت محصولات یدکی ماشین را با هم بچشید. همان‌طور که می‌دانید از مهم‌ترین بخش‌های یک ماشین که عضو بزرگ و سردمدار آن محسوب می‌شود موتور است. اهمیت دادن به این بخش حیاتی عمر گازدادن لذت بخش در ماشین را افزایش می‌دهد.

شما میتوانید دیسک و صفحه ی متناسب با خودرو شخصی خود را با قیمتی مناسب و با ضمانت تحویل کالا اصل از ما خریداری فرمایید.

 

برای خرید محصولات والئو اصلی به همراه ضمانت تحویل کالا اصل بر روی این بخش کلیک فرمایید.

 

قیمت دیسک و صفحه والئو اصلی

شما میتوانید برای خرید دیسک و صفحه متناسب با خودرو خود از برند والئو به بخش فروشگاه شرکت شجاع پارت مراجعه فرمایید و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری فرمایید و کالای خود را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید. قیمت دیسک و صفحه از برند والئو بر اساس نوع خودرو و مدل آنها متفاوت می باشد و برای مشاهده ی قیمت ها کافی است به بخش فروشگاه وبسایت وارد شوید.

 

جمع‌بندی

همان طور که در این مقاله بررسی کردید؛ 5 روش کلی جهت تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی وجود دارد که با در نظر گرفتن هر کدام می‌توانید جنس اصل را تشخیص دهید. با توجه به موارد ذکر شده، بسته‌بندی محصول بسیار حائز اهمیت بوده و بیشتر را‌ه‌های تشخیص برند اصلی مرتبط با آن است. متأسفانه در ایران به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی، تنها راه برای تهیه این محصول مراجعه به فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی ماشین مانند شجاع پارت است.  امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت بهره را برده‌ باشید و کمکی هرچند اندک به شما در خرید لوازم موتور خودرو و دیسک و صفحه کرده باشیم

‫3.7/5 ‏‫(3 نظر)‬

1 دیدگاه در “تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی

  1. عوضعلی دلیر جارچلو گفت:

    سلام بنده برای خودرو ساینا دیسک صفحه والیو میخوام خریداری کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *